It's my life

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Stina - 20 december 2011 20:49

idag iaf ...


 


Förgrömmade hästskrälle !!


Imorse hade jag tänkt att vi skulle tömkört offroad Vincent och jag.

Efter några få meter på glashal väg, som jag inte kan komma undan, gav vi upp och styrde in på ridbanan istället.

Inte för att den var så himla kul heller, hård och tråkig, men vi roade oss med lite skrittjobb iaf.

Tränade bla på det som den unga mannen tycker är det svåraste av allt - stå still   

Kanske därför han gav igen på syrrans täcke sedan ...


Lilla Divan har haft det lite för bra lite för länge nu och har påbörjat bootcamp - odrägliga ungsto !

Idag blev det träns på - uppskattades inte.

Stretching av bakben - uppskattades ännu mindre.

Och så har hon totalt glömt bort att man flyttar UNDAN tryck.

Höll på att få spunk när jag skulle få henne att ta ett steg åt sidan i stallgången, tryckte sig på och mot och gav mig ett antal grå hårstrån till !

Jag tror jag fått henne för mina synders skull ... ja, och Billan med då .... för att inte tala om herr V.

Oh, kära nån vad jag har syndat i mina dar =((


 



Av Stina - 20 december 2011 15:48

som om det inte hänt såå mycket ridmässigt med hästarna på ett år, så kan jag se att det faktiskt har hänt en del ändå när jag jämför kort från början av året mot slutet.

Eller vad säger ni ?

2 första från början och de 2 sista från slutet.


   


   

    


Och så Billie bus :


 


     


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards