It's my life

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Stina - 27 december 2011 17:03

hade lyckats få av sig vänster framsko och lagt den på nåt bra ställe i hagen.

Jag bestämde mig för att dra av även den högra, hovis kommer nästa vecka.

Tog ut honom för att tömköra och märkte snart att det var ngt som var galet med hans rörelsemönster.

Ömfotad tänkte jag och fortsatte tills jag bad om trav i vänster varv för då framkom en mycket tydlig hälta vänster fram.

Bara att ta in honom och undersöka ordentligt.

Hittar inget konstigt alls, avskyr att inte hitta ngn orsak, får väl avvakta och se vad som ev utvecklas eller försvinner de närmsta dagarna *suckar*


Emilie var ute idag igen och red Billan.

Tror det kan bli riktigt bra med dom 2 när Emilie ridit in sig på henne !


Hämtade ut mitt paket med täcken som jag beställt ifrån Haglunds.

Några av tjejjerna har täcken därifrån och dom verkar vara klart prisvärda så jag provar och ser vad jag tycker om dom.


Arkivbild Emilie och Billan

 

Av Stina - 27 december 2011 09:47

en gravid kvinna kan se ut så här :


 


Svägerskan Sarah försöker hålla sitt gravidillamående i schack med morotsknapring.

Hon lämnar små spår efter sig här och där så det är enkelt att se vart hon har varit *s*

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards