It's my life

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Stina - 28 december 2011 21:29

telesamtal vid intag.

Herr V mycket halt, går på tå, ökade puls och varm i hoven.

Där kom det jag "ville ha", lite symtom på vad som är fel.


Kollade igenom honom ordentligt vid kvällsfodring och då var det en rejäl värmeökning i hoven och en mycket halt och ledsen kille jag hittade.

Hovböld ?

Har lagt våtvarmt omslag över natten och så blir det några telefonsamlat imorgonbitti.


 


Sedan till det roliga med dagen : jag måste ha varit RIKTIGT snäll senaste tiden för vet ni vad jag fick i mina paket ???

Av gulliga svägerskan Sarah fick jag inramade fotografier på mina älsklingar  

I guldram och allt ska dom pryda min vägg !

TACK älskade vän !!



Av min totalt galna brorsdotter fick jag ett träns .

Och inte vilket träns som helst, utan ett Stubben !!

Det är ju så fint så jag får nog rama in det ;)

TACK du galna ungdom !


 

   

Av Stina - 28 december 2011 14:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Stina - 28 december 2011 13:51

Billan blev tömkörd imorse

Mycket sidoförflyttningar - som faktiskt gick utan några som helst problem idag  - samt halter och övergångar.

Het men duktigt tjej.


Vincent fortfarande halt och jag kan inte hitta några konstigheter som kan förklara hältan. Bara att vänta och se ...


Jag glömde förstås fota täckena idag från Haglunds när jag provade, Vincent fick iaf ett sånt här som satt perfekt på honom.

Till Ebba köpte jag det här , och det här och tog det i en större storlek än hon haft hittils, dvs 135 cm.

Och ja, det satt bra på henne.

Lilla smurfhästen har blivit stor, eller ok då, större ;)

Nu har hon och Billan samma storlek, perfekt - då kan dom dela om det skulle behövas !


Jag måste ha varit rätt så snäll sista tiden för tydligen sägs det att det ska finnas 2 paket från 2 olika personer i stallet åt mig ikväll. Tror ni jag är nyfiken ?   


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards