It's my life

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Stina - 5 oktober 2011 21:25

kan man lugnt säga, åkt på en sån där manlig förkylning som däckar en totalt och gör en liiiten och ynklig.

Gick hem från jobbet i lördags och har kämpat för mitt liv sedan dess ... ;)


Typiskt att vädret varit kanon de senaste dagarna då jag inte orkat annat än att ligga utslagen och tycka synd om mig själv. Hästarna, och speciellt Ebba, har njutit av de soliga dagarna iaf.

Jag hoppas att jag orkar aktivera dom ngt imorgon, speciellt herr V skulle behöva det som idag terroriserade alla övriga hästar i hagen och försökte få igång dom på brottningsmatch.

Bara en aningens full med energi den där unga herrn !


Träningslusten, som legat på is under sommaren, börjar hitta tillbaka till mig och idag var jag i kontakt med Kerstin Bindekrans, som vi tränade för i våras, för att kolla läget inför höst och vinter, och hon kommer gärna till oss även i fortsättningen.

Ska försöka få till en tid redan nästa vecka då jag tränar både herr V och Billan för henne.

2 tjejjer till i stallet är intresserade av att börja träna för KB så tanken är då att jag kan rida ena hästen först, 1 eller 2 ekipage emellan, och så rider jag den andra sist.

Då och då blir det väl träning bara för mig hos henne, eller i VRF's ridhus under vintern, kan kanske vara svårt att synka ihop tider mellan varven kan jag tänka mig.

Men tränas ska det göras , banne mig !

Ser fram emot att komma igång på riktigt igen =))


KB och Vincent i våras

 



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards