It's my life

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Stina - 7 oktober 2011 19:23

ett tömkörningspass med Billan som var så där otroligt med och trevlig att jobba med idag.

Blev ett riktigt bra och energigivande pass trots hosta och regn.

Hade sedan tänkt ge mig ikast med herr V men gav upp så fort jag såg honom nyrullad i blöt, tjock lera från topp till tå.

Suck.

Börjar med att ha på dom lerskydd = täcken i hagen from imorgon så man åtminstone har en chans att göra nåt med dom.


Arkivbild

    

Av Stina - 7 oktober 2011 16:44

Blocket annons :


Passa på att fynda!
Så mycket man kan ha ett hästsläp till....
Att flytta saker.
Vinkällare på hjul.
Ställa in trumsetet och ställa släpet i skogen så kan ungen få öva bäst han vill.
Förvara alla gamla tidningar du inte hunnit läsa.
Lägg in smutstvätten så slipper du se den.
Låt ungdomarna få ha den som garderob, dom slänger ju ändå allt på golvet.
En säng och en fåtölj så har svärmor en etta, (så stannar hon inte så länge)

Man kan givetvis transportera häst med den också, tråkigt men sant.

Värmlandsvagnen H2-1200. 1989
Besiktigad.

Ett nytt stödhjul följer med och ett lås till draget. Vem vill riskera att bli av med svärmor?

Jag kan tänka mig att byta mot en släpkärra eller något annat kul tex. en gammal fin röd Jaguar, då jag har köpt ett nytt nagellack som skulle matcha.
Du som är snabb kan få släpet lite billigare.

Av Stina - 7 oktober 2011 07:36

eller nåt ...


Inatt var det jag som la mig på soffan så gubben, som skulle upp tidigt till jobbet, skulle få sova i lugn och ro.

Där har jag legat och hostat, blivit överfallen av kel och leksugna katter och erfarit hur fruktansvärt obekväm soffan är att försöka sova i =(

Dunkande huvudvärk och nåt så inibomben trött är jag just nu, och tänker strax försöka krypa ner i sängen och se om jag kan få somna till några timmar.


Igårkväll letade jag upp en liten gnutta energi och lersanerade 2 hästar samt jobbade Billan på lina. Mycket galoppfattningar och sidvärtes.

Gav upp när jag fick såna hostattacker att jag höll på att spy =(

Fasen vad jag är trött på det här nu !!


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards