It's my life

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Stina - 5 november 2010 21:08

Intensiv dag på jobbet igen, dagarna går ju fort iaf, det kan man inte klaga på !


Gubben hade varit snäll och mockat samt fixat vatten i stallet så jag kunde ta det lugnt när jag kom hem.

Började titta på en film med gubben , Robin Hood, men jag gav upp och satte mig vid datorn istället.

Inte min typ av film !


Ledig imorgon och Billans medryttare kommer hit. Har bokat ridhuset så hon får se hur det är och får känna på Billan lite mer.

Har inte bestämt mig för om jag ska ta med mig herr V ner eller inte ... får se vad jag känner för imorgon.


Kommer i vilket fall att lägga mig tidigt ikväll, känner mig helt slut som artist =(

Tror jag har en liten förkylning på gång, lite huvudvärk, nysningar och kli i näsa och svalg.

Köpte en flaska Kan Jang ... inte för jag vet om det funkar. En del säger att det gör det och andra inte, men vad tusan, jag provar !!!

Har inte alls tid att bli sjuk nu och förkylningar har en tendens att bli långvariga och ge bakterieinfektioner hos mig.

Kanske kan jag hindra ett riktigt utbrott ??


  



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards