It's my life

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Stina - 10 november 2010 15:30

Nu ska här ätas glass .... barnen älskar redan det här med snösulor ;)


  

Av Stina - 10 november 2010 14:24

Idag har jag gjort en av de saker jag är bäst på här i livet : shopping !


Med tanke på att jag nu bara har ett par gympadojjor att använda utanför stallet så köptes 2 par skor :


    


Så ett besök på Granngården där det inhandlades skottkärra, ngt mindre modell för Becca och andra i blivande stallet som gubben just nu håller på att montera ihop - 85 liter :


  


Halmgrep och snöskyffel, mindre kul men nödvändiga saker :


  


Saltstenar :


  


Därefter ett besök på Citygross, lite mat och så ett besök på hästavdelningen som resulterade i ett fleecetäcke till Billan som hade sönder sitt häromdan :


  


Ett utetäcke till Mulle. Med tanke på hans ålder och att det inte finns väderskydd än i vinterhagen vid nya stallet så vill jag kunna vira in honom i nåt vid busväder :


  


Så hämtade jag ut täckesgalgarna, 10 stycken :


  


Och så lite småsaker : skruv, uppbindningsringar mm till allt som ska sättas upp när vi flyttar.

Så, det var allt för idag !

Nu ska jag fixa till mig och fara iväg till jobbet. Bäst jag ser till att det kommer IN lite pengar oxå ;)



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards