It's my life

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Stina - 28 november 2010 12:09

Snökaos, igen ... så alldeles fantastiskt underbart. Eller inte.

Inte plogat när jag åkte till stallet imorse, hade tur och fick inga möten.

Fodrade och pysslade runt lite medans dom käkade upp.

Alla hästar fick gå ut med täcke idag, det blåser halv storm och snöar och är inget roligt alls !

Tom lilla Ebba fick ett varmt gosigt täcke på sig :


  


Troja hade ingen lust alls att vara med mig ute när jag skottade snö, hon ställde sig vid stalldörren och krävde att få gå in =)


  


När det var dags att åka hem hade både snö och vindstyrkan ökat markant. Höll knappt på att ta mig av stallplanen.

Vägen hem var helt igensnöad, man såg inte vart vägen gick och snöpinnar verkar vara inne att stjäla i dom här trakterna =(

Min lilla klena bil hade världens problem att ta sig fram och det var helt omöjligt att mötas trots att dom plogat en timme innan.

Fy, det är allt tur att jag inte har längre väg att åka. Trodde knappt jag skulle ta mig hem .

Känner mig i princip lite insnöad just nu faktiskt *suck*


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards