It's my life

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Stina - 9 november 2010 20:48

vet precis hur han ska göra mig riktigt exalterad !!!

Kolla vad han köpte åt mig idag, självklart kördes den igång direkt !

1,5 timme musik och video med MJ på Blu-ray... hihi !


  

Av Stina - 9 november 2010 15:17

Någon som har provat att göra egna snösulor av glasslock som kilas in mellan sko och hov ? Funkar det ?


Någon som vet om snösulor man sätter fast med brodden finns att få tag i ?


Andra tips ?


Satte ju inte på snösulor när hovis var här ... eller ordnade 4 broddhål ... tänkte att det räcker med att göra det nästa gång i december.


Tji fick jag !


Bild från september

  

Av Stina - 9 november 2010 13:48

Idag anlände mina stigbygelpåsar på posten.

Hittade dom via en annan bloggare och tyckte det verkade så himla smart så jag var tvungen att köpa mig några !

Jag har ett par stigbyglar som är lite vassa i en kant och riskerar att repa sadeln samt att man undviker att smutsa ner sadeln när man drar upp stigbyglarna och dom ligger an mot sadeln.


100 kr styck inkl brodyr, köpte i "mina" färger svart. grå och marinblå hos Snaremossens hantverk  :


  




Av Stina - 9 november 2010 09:43

    


Vincent tyckte det var lite skrämmande med snön och ville inte riktigt släppa navelsträngen till matte :


 


    



Riktigt halt var det ute så jag roade mig med att brodda innan jag släppte ut dom åt sitt öde. Hur kommer det sig att det alltid lyckas kila in sig små stenar i broddhålen som tar en evighet att pilla ur ??

Av Stina - 9 november 2010 06:48

*gnäll*


Har knappt sovit inatt, ryggen har satt igång att göra nåt så grymt ont igen.

Den måste känna ett behov av att sympatisera med stackars Sarah som åkte in till akuten och röntgade igår och fick veta att hon har en kompressionsfraktur på kota L1 i ländryggen !!!

Inte konstigt att hon har ont !


Men tala om otur ! Jag menar fallet VAR inte speciellt hårt och jag trodde väl aldrig att hon skulle ha skadat annat än muskler !

Ändå lyckades hon väl landa precis fel och trycka ihop och få en spricka i den där kotan.

Bah !

Kram till dig Sarah.

Hoppas du läker snabbt och riktigt nu och blir av med värken snarast !!!



  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards