It's my life

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Stina - 27 november 2010 19:54

har nästlat sig in i hjärtat på en av mina inackorderingar tror jag.

Idag tog hon med sig en kattleksak, som hennes egna katter dissade, till kissebebisarna.

Dom förstod sig inte riktigt på den än, eller rättare sagt skrämde den slag på den ena så den stack och gömde sig !

Den andra låg och kollade in den noga ...se men inte röra ;)


  

Av Stina - 27 november 2010 15:14

Fick ett meddelande på FB som jag klistrar in :


"Hej alla FB medlemmar!


Svenska Hästars Värn har fått ytterligaren en förfrågan om vi kan ta emot totalt 8 omhänddetagna hästar från polisen!! Det är 6st halvblod och 2st fullblod. Två hästar finns i region Stockhom och de övriga i region Skåne.


För att vi ska ha möjlighet att ta emot dem behöver vi ha fodervärdar att kunna placera ut dem till! Är du intresserad kontakta mig omgående på carina.shv@gmail.com.


Läs även mer om vad som gäller för att vara fodervärd för en av SHVs hästar på www.shv.org.


Endast seriösa svar tack.


Vänligen
Carina Nordell, tf ordförande"

Av Stina - 27 november 2010 13:12

Har på fm varit ute en timme med en av stallkompisarna och hennes fina arabkorsning och fått en ridväg visad för mig.

Både trav och galoppsträcka - jag lär nog rida där mer ggr =)


Billan var yberpigg efter sin vila och var alldeles svettig när vi kom tillbaka efter att ha stressat litegrann.

Nya omgivningar och ny kompis vid sidan kan vara lite tufft =)


  


3 boxar är mockade och nu är jag hemma för att få i mig lite mat och få upp värmen igen innan jag åker tillbaka till stallet frampå em.

Mycket häst blir det ...


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards