It's my life

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Stina - 5 oktober 2010 16:20

vad har jag gjort ??


Jag har beställt kameran ... jag har läst på, funderat och läst ännu mer.

Jag valde D90 med ett 18-200 objektiv.


Skit ! Tänk om den kommer och jag hatar den och inte kan ta en enda normal bild ??

*biter nervöst på naglarna*

Av Stina - 5 oktober 2010 16:00

tackar för frågorna om hur hon mår.

Matte tyckte det var lika bra att skriva ett inlägg istället för att svara på kommentarerna, men dom uppskattas !


Jag var vaken till midnatt, gick upp 2 ggr under natten för att kolla till henne.

Kl 5 steg jag upp för gott.

Jag är liiite trött idag =(


Hon åt aldrig riktigt upp natthöet, det låg lite kvar även imorse.

Om detta matvrak inte äter så ÄR det nåt galet.

Hon såg trött ut hela natten men verkar inte ha ont nånstans och har fortfarande ingen feber.

Bajsat har hon gjort som hon ska . Jag utbrast ett Halleluja nere i stallet vid midnatt när jag såg att hon lagt en hög, sällan har jag blivit så glad för ett lass skit =)


På morgonen när alla barn kommit iväg till skolan tog vi en 45 minuters promenad.

Under den fes hon 4 ggr ... stora ljudliga gasutsläpp vilket får mig att tro att det nog är/var nån form av lindrig gaskolik.

En fis på tvären som du skrev Veronica *s*

Under dygnet har jag reagerat på att hon kissat oftare än vanligt, inte mer urin utan fler antal ggr än vad jag tror hon brukar göra.


Jag har haft telefonkontakt med veterinär för säkerhets skull som inte ansåg det var så mycket att göra/kolla just nu.

Jag ska ha fortsatt översikt över henne, släppa ut henne i hage som vanligt och ta en promenad till framåt em/kväll.


Men visst ser väl även ni på dessa bilder, fast ni inte känner henne, att hon ser trött/hängig ut ??


    

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards