It's my life

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Stina - 20 oktober 2010 10:20

Hinna få upp 3 ovilliga ungdomar på morgonen, kissa hund, släppa ut hästar, se till att stora dottern kommer med 7 bussen samtidigt som sonen hämtas med taxi mellan 7 och 20 över 7 ( måste vara på 2 ställen samtidigt, omöjligt men jag lyckas nästan )

och sedan infinna mig pigg och glad på jobbet 7.30 för att ta hand om 9 dementa personer får mina stresshormoner att slå i taket.


Lunch mellan 10 och 11 ... hem och fodra hästar och kissa hund.

Har även hunnit plocka undan disk och sätta på en maskin med tvätt och nu ... en kopp kaffe och ett blogginlägg som jag inte vet varför jag skriver egentligen ??


Sedan tillbaka till jobbet fram till kl 16 , ser att jag måste in på ICA på vägen hem - kylen gapar tom ,innan det är dags att ta tag i allt som ska göras här hemma ikväll med djuren, mat och läxor.


Egentligen är det konstigt att jag inte går in i väggen oftare känner jag *s*

Och inte bara jag ... hur många är vi inte som far runt som skållade troll dagarna i ända ??

Visst får jag skylla mig själv som skaffat barn, hästar, hund och valt att bo på landet ... men jag gnäller av mig lite iallafall oavsett vad andra tycker.

Så det så !

Nä, bäst jag sätter lite fart ... jag hinner nog plocka lite i hallen oxå innan jag far tillbaka till arbetet ...


     

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards