It's my life

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Stina - 13 oktober 2010 19:01

nu hittade jag nåt mer jag inte visste att jag behövde : årets julkasse från Ikea !

Tyvärr åker jag ju aldrig dit ... måste kanske hitta nån som ska dit och förstöra sina pengar som kan shoppa med sig några åt mig för att få till lite julstämning i stallet ;)


Bild finns i den här tråden på bukefalos :


http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1072797



Av Stina - 13 oktober 2010 18:29

En av de bloggare jag ofta besöker uttryckte häromdan sin besvikelse över att så få kommenterar hennes blogg trots många läsare, så jag tänkte ta upp detta med att kommentera sina kommentarer.


Jag kommenterar ofta de bloggar jag läser.

Inte varje dag eller varje inlägg men rätt ofta.

Jag älskar själv att få kommentarer och förstår precis att man blir lite less om det aldrig kommenteras.

Får man aldrig någon respons så tröttnar man, det är jag övertygad om.


Vill man ha respons på sin blogg och få många kommentarer så borde man oxå tänka på att ge respons TILLBAKA till sina läsare.

Om jag aldrig får nån respons alls på mina kommentarer så tröttnar jag och slutar helt enkelt att kommentera.

Det har hänt på ett flertal bloggar att jag helt enkelt slutat kommentera, jag läser många av dom ändå men ger sjutton i att lämna nåt avtryck helt enkelt.


Man kan ju inte vilja ha kommentarer om man inte uppmärksammar sina läsare på något vis ? Eller ?


Och Ylle, jag menar inte dig för 5 öre ;)




Av Stina - 13 oktober 2010 18:03

Så fort barnen kommit till skolan och hästarna kommit ut i hagen så for gubben och jag med transporten och hämtade spån hos min bror.

Hade planerat att ta med mig minst 35 säckar hem, det får ju plats utan problem.


Men så var det det där med vikten jag inte riktigt hade tänkt på *s*

Spånet är grovt, lite nästan åt träflishållet ( älskar det ) och väger en del.

När vi fått in 22 säck såg ekipaget ut lite som ett V och nosen på bilen pekade upp mot himlen ....

Så jag fick nöja mig med 22 säck.

Transporten skrapade faktiskt i vägen 2 ggr på vägen hem .... så det kan bli   

Men nu har jag ju lite spån hemma iallfall så odjuren kan fortsätta att sova gott i sina boxar.


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards