It's my life

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Stina - 17 oktober 2010 19:11

Här får ni nöjet att se både mig och min nya stolthet, Kameran - känsliga läsare är varnade !! ;)


    

Av Stina - 17 oktober 2010 19:05

Hösten bjuder på så många vackra färger, inte minst solnedgångarna.

Jag kan inte låta bli att plocka fram kameran och ge mig ut=)


              

Av Stina - 17 oktober 2010 19:01

Får jag lov att presentera 3 av mina katter : Farbror Musse och odågorna Molly och Tolly :


    

        

Av Stina - 17 oktober 2010 10:21

Började dagen med att tråka Vincent till döds ...

Frisering av man, svans och pannlugg, uppskattas inte av den otacksamma odågan ;)

Bara svansen tog sin tid då den var förvandlad till ett intrasslat näste för en massa kardborrar han gått och samlat på sig i hagen.


Därefter knallade vi bort till ridbanan för ett pass longering med kapson och inspänningstyglar.

På vägen dit fick herr V titta närmare på hårbollarna som har flyttat in i hagen tvärs över vägen.

Det är nåt med dessa hårbollar som är mycket skrämmande om du frågar mina hästar.

Möter vi någon när vi är i skogen och rider så faller dom nästan ner döda vid första anblicken ...

Kan vara bra att dom får se dom på nära håll =)


  


Vid ridbanan hade vi gott om åskådare som glatt hejjade på på sitt eget brölande vis och fick herr V att nästan krypa ur skinnet ett par ggr *S*


  


Trots hårbollar och brölande kreatur fick vi till ett riktigt bra pass utan alltför mycket diskussioner och bråk om vilket håll och vilket gångart vi skulle ägna oss åt.


      



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards